Երրորդ ուսումնական շրջանի ամփոփում

1.Տեղադրել բնագիտության, հայրենագիտության բաժնի հղումը։

Հայրենագիտություն

Բնագիտություն

2.Առանձնացնել երրորդ ուսումնական շրջանի այն նախագծերը, որին մասնակցել ես, ինչ կուզենայիր ավելացնել։

«Քաղաքամայր Երևան». ուսումնա-հայրենագիտական նախագիծ

3.Երրորդ ուսումնական շրջանում մեր քննարկված ուսումնական նյութերից, որն էր ավելի հետաքրքիր, որն էր ավելի դժվար, որը`հեշտ։ Ինչ թեմաներ կուզենայիր լիներ , որ չկա։ Տեղադրիր այն ուսումնական նյութերի հղումները, որոնց առաջադրանքները կատարել ես։

ԲԱԿՏԵՐԻԱՆԵՐ ԵՎ ՍՆԿԵՐ

ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԻ ԵՎ ԿԵՆՍՆԱԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Ամփոփիչ թեստային առաջադրանք․ մթնոլորտ

Կլիմա

Եղանակ, դրա տիպերը, եղանակի կանխատեսումը

Մթնոլորտային տեղումները

ՔԱՄՈՒ ԲՆՈՒԹԱԳՐԻՉՆԵՐԸ: ՔԱՄՈՒ ՈՒԺԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՈՒՄԸ, ՀՈՂՄԱԿԱՅԱՆՆԵՐ

ՄԹՆՈԼՈՐՏ․ ՄԹՆՈԼՈՐՏԻ ԿԱԶՄԸ ԵՎ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ

ՋՐՈԼՈՐՏԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ: ՔԱՂՑՐԱՀԱՄ ՋՐԻ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ

Ինքնաստուգում

ՋՐԻ ՇՐՋԱՊՏՈՒՅՏԸ ԵՎ ԴՐԱ ՆՇԱՆԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Ինքնաստուգում

ԼՃԵՐ ԵՎ ՋՐԱՄԲԱՐՆԵՐ

ՃԱՀԻՃՆԵՐ. ԱՌԱՋԱՑՈՒՄԸ, ԴԵՐԸ ՄԱՐԴՈՒ ԿՅԱՆՔՈՒՄ

Ինքնաստուգում

Հարցեր և առաջադրանքներ

ՋՐՈԼՈՐՏ՝ ՋՈՒՐԸ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ: ՋՐԻ ՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Բնագիտության ֆլեշմոբ(հոկտեմբեր)

 ՀԱՅՈՑ ՄԱՅՐԱՔԱՂԱՔՆԵՐԸ. Վան, Արմավիր

Հայրենագիտություն

Դավիթ անհաղթ և Անանիա Շիրակացի առաջադրանքներ
Առաջադրանք 05.08

4. Գործնական պարապմունքներից որին ես մասնակցել և ինչ ես սովորել։

5.Ինչ հայրենագիտական մեկօրյա (քաղաքից դուրս, թանգարաններ) ճամփորդությունների ես մասնակցել։ Տեղադրիր հաշվետու հղումները։

Երևան քաղաքի պատմության թանգարան

Բարձունքի հաղթահարում

6.Ինչ եռօրյա ճամբարների ես մասնակցել։ Որը կառանձնացնեիր, առաջարկներ, տեղադրիր հաշվետու պատումի հղումը։

10 օրյա ամառային ճամբար

7. Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ։

Ես սովորել եմ, որ պետք չէ աղտոտել մեր երկիրը, այլ պետք է սիրել ու հոգ տանել։

8. Քանի բնագիտական ֆլեշմոբի ես մասնակցել 

Ես մասնակցել եմ բոլոր բնագիտական ֆլեշմբերին։

9. Ներկայացրու հետաքրքիր բնագիտական փորձ, կարող ես նկարահանել, տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել։

Բնագիտության ֆլեշմոբ(հոկտեմբեր)

10. 1-10 նիշով գնահատիր քո երրորդ ուսումնական շրջանը։ 

Երրորդ ուսումնական շրջանը գնահատում եմ 10։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով