Ամփոփիչ հաշվետվություն

·       Տեղադրիր բլոգիդ անգլերեն բաժնի հղումը

Անգլերեն 5-3

·       Առանձնացրու այն աշխատանքները, նախագծերը, որին մասնակցել ես։

«My favourite hero» 

How Fly saved the river

My day  

Where is my ticket?

Easter in my family

22.03.2024

A bigger hand is better!

This is London

 The Carnival

 A visit to London 

The keys

11.12-15.12.2024

My favorite day – Chinese New Year

Bees and Balls

Robin Hood

The Rabbit Gathering

Santi goes to school

The Greedy Hippo

Whose diary is this?

The Lion and the mouse

The Grasshopper and The Ant

11.09-15.09.2024

18.09-22.09.2024

·       Առանձնացրու այն նախագծերը կամ աշխատանքները, որոնք ամենաշատն են քեզ դուր եկել, որոնք ամենահետաքրքիրն են եղել։

My best friend

New Year in my family

My school

  My favorite teacher

  My hobby

·       Քանի՞ ձայնագրություններ, տեսաֆիլմեր ունես, գրիր վերնագրերը և հղումները։

Do you know?

Mother’s Day

My house

Merry Christmas Wishes

Do you know?

                  Elephant and friends

My favorite animal

·       Առանձնացրու պատումները հղումներով։

My best friend

 A visit to London

New Year in my family

«Christmas Magic story»

My school

My favorite teacher

My hobby

·       Ին՞չ դժվարություններ ես ունեցել, ին՞չ ես սովորել, ին՞չ կուզենայիր սովորել, որ ընդգրկված չի եղել։

·       Ստացածդ բառապաշարը կարող ե՞ ս կիրառել առօրյա կյանքում։

·       Քան՞ի ֆլեշմոբերի ես մասնակցել։

Բոլոր ֆլեշմոբերին մասնակցել եմ։

·       1-10 նիշով գնահատիր քո այս ուս տարին։

Այս ուս տարին ես գնահատում եմ 9։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով